close


So you’re leaving in the morning on the early train
I could say everything’s alright
And I could pretend and say goodbye
Got your ticket
Got your suitcase
Got your leaving smile
I could say that’s the way it goes
And I could pretend and you won’t know
That I was lying

所以妳搭了一班早晨的火車離我而去

我能跟妳說一切都將會很好

假裝自然向妳道別

拿了妳的車票

帶上了妳的行李

看到了道別的笑容

我能跟妳說事情本來就該如此發展

但我能裝做妳什麼都不知道

可是那一切都是我的謊言

Cause I can’t stop loving you
No I can’t stop loving you
No I won’t stop loving you
Why should I?

因為我對妳的愛無法停止

不行 我沒辦法停止愛妳

不 我不會放棄去愛妳

我為什麼要這麼做?

We took a taxi to the station, not a word was said
And I saw you walk across the road
For maybe the last time I don’t know
Feeling humble
I heard a rumble
On the railway track
And when I hear that whistle blow
I’ll walk away and you won’t know
That I’ll be crying

我們搭了計程車到車站 我們沒有說任何話

我看著妳走過了街

也許這是我最後一次看著妳

我的心非常羞愧非常難過

聽著火車經過時轟隆隆的聲音

當我聽到火車鳴笛時

我將悄悄離妳而去

而妳並不會知道

其實我早已哭得淚流滿面

Cause I can’t stop loving you
No I can’t stop loving you
No I won’t stop loving you
Why should I?

因為我對妳的愛無法停止

不行 我沒辦法停止愛妳

不 我不會放棄去愛妳

我為什麼要這麼做?

Even try ……I’ll always be here by your side
Why, why, why ……I never wanted to say goodbye
Why even try ….I’m always here if you change, change your mind

無論我怎麼試著忘記妳... 但我還是想永遠陪在妳身旁

為什麼 為什麼 為什麼... 我絕對不想跟妳道別

為什麼我一在的嘗試... 我會一直等著妳 如果妳哪天改變妳的心意

So you ‘re leaving in the morning on the early train
I could say everything’s alright
And I could pretend and say goodbye
But that would be lying

所以妳搭了一班早晨的火車離我而去

我能跟妳說一切都將會很好

假裝自然向妳道別

可是那一切都是我的謊言

Cause I can’t stop loving you
No I can’t stop loving you
No I won’t stop loving you
Why should I even try?

因為我對妳的愛無法停止

不行 我沒辦法停止愛妳

不 我不會放棄去愛妳

我為什麼要這麼做?

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()