close


Playing my fantasy
There is no gravity
The heaven so blue and rare
The magic in the air
Facing an empty space
Nobody can replace
How could you disappear
Without a care

在我的夢境中玩耍

在那裡沒有地心引力

在那裡有著寬廣的藍天和獨一無的妳

魔法在空中發酵

在這裡沒有人能取代妳

而妳怎麼可以在沒有我的陪伴下

就這樣消失了

How many sheeps have I counted
Because of you
My love
How many stars did I wish upon
Only for us
My love

數過多少隻羊

就是為了想在夢中在一次遇見妳

我的夢中情人

對無數顆星星許了願

只因為想在一次夢到妳

我的夢中情人

Dream girl missing
I’m always kissing
Your soul
When I’m a sleep
Dream girl talking
Don’t leave me walking alone
I’m in too late

在夢中和我錯過的女孩

在我的夢裡

我會一直親吻妳

妳的靈魂

夢中對我說話的女孩

別丟下我一人離去

還是已經來不及了嗎?

Maybe my eyes won’t see
The naked reality
Maybe my ears won’t hear
The truth that I can’t bear

也許我的眼睛模糊了

那赤裸的事實

也許我的耳朵聽不見

我不能接受的真像

How many stars did I wish upon
Only for us
My love

對無數顆星星許了願

只因為想在一次夢到妳

我的夢中情人

Dream girl missing
I’m always kissing
Your soul
When I’m a sleep
Dream girl talking
Don’t leave me walking alone
I’m in too late
Oh

在夢中和我錯過的女孩

在我的夢裡

我會一直親吻妳

妳的靈魂

夢中對我說話的女孩

別丟下我一人離去

還是已經來不及了嗎?

喔~

Baby can’t you see
You belong to me
Right here
Right now
So naturally
Oh

寶貝難道妳還看不出來嗎?

妳屬於我

在這地方

在這一刻

多麼自然

喔~

Dream girl missing
I’m always kissing
Your soul
When I’m a sleep
Dream girl talking
Don’t leave me walking alone
I’m in too late

在夢中和我錯過的女孩

在我的夢裡

我會一直親吻妳

妳的靈魂

夢中對我說話的女孩

別丟下我一人離去

還是已經來不及了嗎?

喔~

Dream girl missing
I’m always kissing
Your soul
When I’m a sleep

在夢中和我錯過的女孩

在我的夢裡

我會一直親吻妳

妳的靈魂

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()