close


I will be there
Always waiting
Waiting for you
To let me inside
Where your fire burns
In a city of angels
Just like a river rushing straight into the sea
I'm the one thing meant for you and you for me
我會在那

永遠痴痴的等著

只為了妳

為了讓你對我敞開心房

妳火熱的內心

在這座城市中的天使

像那流入大海的河川

我們會是天造地設的一對
Whatever you want
Whatever you need
Whatever it takes, I'll do anything
任何妳的要求

任何妳的需求

不論代價是什麼,我都會願意
And as you sleep
Eyes to the window
I'm watching you dream
Well are you dreaming of me?
So why can't you see
You're all that matters
You know if this earth should crack
I'll be your solid ground
I will be there to catch you when you fall down
當妳沉浸在夢境時

面對著窗戶

我看著妳慢慢沉入夢境

我市府有出現在你的夢境中?

而妳怎麼還不了解

妳知道嗎?如果世界開始瓦解

我會是妳最可靠的支柱

妳會在妳跌落時接住妳
If I have to crawl
Get down on my knees
Whatever it takes, I'll do anything

假如我的雙腳走不動了

我會用膝蓋來代替雙腳

不論代價是什麼,我都會願意
I'd take the stars right out of the sky for you
I'd end the world give you the sun, the moon
For all of time, forever loving you
我會摘下一顆顆星星送給妳

我願意在黑暗的世界中給妳太陽與月亮

一直愛著妳 直到時間的盡頭
Whatever you need
Whatever it takes, I'll do anything
If I have to crawl
Get down on my knees
Whatever it takes, I'll do anything

任何妳的需求

不論代價是什麼,我都會願意

假如我的雙腳走不動了

我會用膝蓋來代替雙腳

不論代價是什麼,我都會願意

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()