close


Never thought that I'd so inspired
Never thought that I'd find the higher truth
I believed that love was overrated
'Till the moment I found you

從未想過我會得到如此的啟發

也從沒想過我會領悟到這麼深的真理

我一直以為大家都把愛高估了

直到我和妳相遇的那一刻

Now baby I know I don't deserve
The love you give me
But now I understand that

而現在 我不知道我是否值得

妳給我的愛

不過 我現在懂了
If you want me I must be doing something right
I got nothing left to prove
And it's all because of you
So if you need me
And baby I make you feel alive
I know I must be doing
Doing something right

如果妳選擇了我 我一定是做了什麼正確的抉擇

雖然我沒有任何證據可以證明

但我知道一切都是因為有妳

以 如果妳需要我的陪伴

寶貝 我能讓妳重新充滿活力

我知道 我一定是做了什麼

正確的抉擇

It's because of you I feel so lifted
I've been looking at my life from higher ground
Never thought I'd be so elated
You're the one that turned it all around

因為妳的愛 將我高高舉起

讓我能夠如此透徹地看著生活的點滴

從沒想過我會變得如此開心

是妳將我得生活完全換了樣

Now baby, I didn't know myself
Until you changed me
And made me understand that

我並不了解我自己

直到妳改變了我

妳的愛讓我了解到

Now baby I know I don't deserve
The love you give me

But I don't really care, cause

寶貝 我不知道我是否值得

妳給我的愛

但是我才不在乎 因為

Doing something right
Yeah yeah
Something right

我做了正確的抉擇

Yeah yeah

正確的抉擇

So if you need me
And baby I make you feel alive
I know I must be doing (I know I must be doing)
Must be doing something right
Yeah yeah
Something right

以 如果妳需要我的陪伴

寶貝 我能讓妳重新充滿活力

我知道 我一定是做了

一定是做了正確的抉擇

Yeah yeah

Something right

正確的抉擇

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()