close


So lately, been wondering
Who will be there to take my place
When I'm gone, you'll need love
To light the shadows on your face
最近,我一直在思考

誰會來取代我的位置

當我離開後,妳會需要愛

來照亮的妳的陰影
If a great wave shall fall
It'd fall upon us all
And between the sand and stone
Could you make it on your own?
如果有個大浪即將來襲

大浪將會無情地淹沒我們

把我們淹沒在沙與石頭中

妳還能夠一個人獨自生活嗎?
If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go
如果我能夠,那麼我一定會

我一定會跟隨妳到天崖海角

無論路途是輕鬆還是艱辛

我都會跟著妳走遍天崖海角
And maybe, I'll find out
The way to make it back someday
To watch you, to guide you
Through the darkest of your days
也許,我能想出一個方法

一個能夠回到過去的方法

為了去看妳,去引導妳

帶著妳走出妳人生中最黑暗的日子
If a great wave shall fall
It'd fall upon us all
Well I hope there's someone out there
Who can bring me back to you

如果有個大浪即將來襲

大浪將會無情地淹沒我們

那麼,我希望會有那麼一個人

一個可以把我帶回妳身邊的人
Run away with my heart
Run away with my hope
Run away with my love
帶著我的心
走遍天崖海角

帶著我的希望走遍天崖海角

帶著我對妳的愛走遍天崖海角
I know now, just quite how
My life and love might still go on
In your heart, in your mind
I'll stay with you for all of time

現在我終於明白了一切

我的生活與愛情應該繼續前進

在妳的心中,在妳的腦中

我還是會隨時出現在妳的身邊
If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go
I'll go wherever you will go

如果我可以回到過去

我一定會跟著妳到天崖海角

如果我能夠改變妳的心意

我一定會跟隨妳到天崖海角

我都會跟著妳走遍天崖海角

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()