close


No matter what they tell us
No matter what they do
No matter what they teach us
What we believe it's true

無論旁人怎麼說的

無論他們做了什麼

無論他們教了我們什麼

都要堅信自己的信念
No matter what they call us
However they attack
No matter where they take us
We'll find our own way back

無論旁人如何稱呼我們

就算他們攻擊我們

無論他們帶我們到任何地方

我們都會找到回來的路
I can't deny what I believe
I can't be what I'm not
I know our love forever
I know no matter what

我只能相信自己的信念

我只能成為我想成為的人

我知道我們的愛是永恆的

我知道無論如何都是如此
If only tears were laughter
If only night was day
If only prayers were answered
(hear my prayers)
Then we could hear God say

如果只有眼淚可以大笑

如果黑夜能夠跟白天一樣明亮

如果禱告可以得到答案

(傾聽我的心願)

我們就能聽到上帝的解答
No matter what they tell you
No matter what they do
No matter what they teach you
What you believe it's true

無論旁人怎麼說的

無論他們做了什麼

無論他們教了你什麼

都要堅信你的信念
And I will keep you safe and strong
And shelter from the storm
No matter where it's barren
A dream is being born
我能讓你安全與強壯

我可以在暴風雨中成為你的庇護

無論那裡是多麼貧瘠

夢想正逐漸萌芽
(Ooh)
No matter who they follow
No matter where they leave
No matter how they judge us
I'll be everyone you need

無論他們遵從的人是誰

無論他們去了哪裡

無論他們如何評斷我們

我會成為任何你所需
No matter if the sun don't shine
( the sun don't shine)
Or if the skies are blue
(skies are blue)
No matter what the end is
My life began with you

無論是否太陽不在閃爍

(太陽不在耀眼)

或者是天空沒有了雲

(沒有雲的天空)

無論如何結束的

我的生命從你開始
I can't deny what I believe
( what I believe)
I can't be what I'm not
(I know I know )
I know this love's forever
That's all that matters now

我只能相信自己的信念

(我的信念)

我只能成為我想成為的人

(我知道我了解的)

我知道我們的愛是永恆的

這就是最重要的一切
No matter what (x5)
無論如何
That's all that matters to me (x5)
No,no matter what

這對我來說就是最重要的一切

無論如何

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()