close


We never talked about it
But I hear the blame was mine
I’d call you up to say I’m sorry
But I wouldn’t want to waste your time

我門從來不曾說過這個話題

但我聽到我的心正在責怪我

於是我打給妳說聲抱歉

但我不想浪費妳的時間

‘Cuz I love you, but I can’t take any more
There’s a look I can’t describe in your eyes
If we could try like we tried before
Would you kept on telling me those lies?
Tell me lies

因為我愛妳 但我卻不能再繼續忍受了

我無法描述妳的眼神想透露什麼

我們是否能夠在像從前那像在試一次?

妳能夠繼續用謊言矇蔽我嗎?

拜託妳繼續欺騙我

Do you remember…?

妳是否依然記得我們之間的點點滴滴?

There seemed no way to make up
‘Cuz it seemed your mind was set
And the way you looked it told me
It’s a look I know I’ll never forget

看來似乎沒有辦法彌補我的過錯

妳似乎已經做好決定了

透過眼神傳達給我妳覺得的方法

妳的眼神 我將永遠無法忘記

You could’ve come over to my side
You could’ve let me know
You could’ve tried to see the distance between us
But it seemed too far for you to go.
So far to go

妳是否能過來我這邊

妳是否能我知道

妳是否看到我們之間的距離

但 對妳來說似乎太遙遠

Do you remember…?

妳是否依然記得我們之間的點點滴滴?

Through all of my life
In spite of all the pain
You know people are funny sometimes
‘cuz they just can’t wait
To get hurt again
Tell me do you remember

在我的一生中

儘管經歷過什麼痛苦

你知道人們有時候很逗趣

因為他們已經等不急

再次受到一次傷害

告訴我你依然還記得

Do you remember…?

妳是否依然記得我們之間的點點滴滴?

There are things we won’t recall
Feelings we’ll never find
It’s taken so long to see it
Cos we never seemed to have the time

有些事情我們不會再次想起

有些感受我們無法發覺

花了這麼長時間才能夠明白
我們似乎從來沒有時間

There was always something more important to do
More important to say
But “I love you" wasn’t one of those things
And now it’s too late

身旁總是還有更重要的事情去處理

更多重要的話去說

但是"我愛你"沒有包括在內

而現在已經太遲了

Do you remember…?
Now it’s over
Tell me do you member
Tell me now
Tell me now
Tell me now
Do you remember

你是否依然記得我們之間的點點滴滴

一切都已經結束了

告訴我 你還記得我們之間的點點滴滴

現在就跟我說

現在就跟我說

現在就跟我說

你還依然記得我們之間的點點滴滴

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()