close


We were strangers, starting out on a journey
Never dreaming, what we'd have to go through
Now here we are, I'm suddenly standing
At the beginning with you
陌生的兩人 在一趟旅程相遇

從沒想過 未來會經歷些什麼

而現在我們在這裡 我突然之間

與你一起站在起點上
No one told me I was going to find you
Unexpected, what you did to my heart
When I lost hope, you were there to remind me
This is the start
沒人告訴我 我居然會遇見了你

意想不到 你已佔據了我的心

當我失去希望 你卻又提醒了我

一切才正準備開始
And life is a road that I wanna keep going
Love is a river, I wanna keep flowing
Life is a road, now and forever, wonderful journey
I'll be there when the world stops turning
I'll be there when the storm is through
In the end I wanna be standing
At the beginning with you
生命就像條道路 而我想繼續走下去

愛就像條河流 而我想隨著順流而下

不論是現在或是未來 生命就像條道路 一趟美好的旅程

當世界停止旋轉 我還是會在這裡

當暴風雨來襲 我還是會在這裡

最後 我還是想

與你一起站在起點上
We were strangers, on a crazy adventure
Never dreaming, how our dreams would come true
Now here we stand, unafraid of the future
At the beginning with you

陌生的兩人 開啟了一趟瘋狂的冒險

從沒想過 我們的夢想都將成真

而現在我們在這裡 不畏懼未來的困難

與你一起站在起點上
Knew there was somebody, somewhere
like me alone in the dark
Now I know my dream will live on
I've been waiting so long
Nothing's gonna tear us apart

那個人就再某個地方

像我一樣的孤獨

等了他那麼久

沒有任何事情能把我們分開
In the end I want to be standing
At the beginning with you

在最後我想要與你一起

站在起點上一起前進

arrow
arrow

    優格剉冰蔥油餅 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()